donderdag 21 januari 2010

Maak een verschil



Ik krijg altijd een beetje kotsneigingen van al die BN'ers die je met tranen in de ogen smeken om toch vooral veel geld te geven voor zielige mensen in een land waar we de afgelopen 20 jaar ook niet naar om hebben gekeken. En daarna rijden ze in hun Porsche weer naar huis natuurlijk.

Aan de andere kant is het mooi dat veel mensen 'iets' willen doen voor de slachtoffers in Haïti. Daarom breng ik graag het weeshuis van Lia van de Donk onder jullie aandacht. Hier kun je meer lezen over wat ze doet en waar je geld kunt doneren voor de wederopbouw. Ik ken haar niet, maar vind het fantastisch wat ze doet. Bovendien komt 100% van alle giften direct ten goede aan de wederopbouw en verzorging van de kinderen die ze onder haar hoede heeft genomen. En zoals het lijkt heeft ze straks heel wat meer plekken nodig helaas...

1 opmerking:

  1. Ik blijf me inderdaad ook verbazen over hoe de BN-ers en ook in het buitenland mensen over elkaar struikelen om maar te helpen.
    Neemt niet weg dat er hulp nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen