dinsdag 21 juli 2009

Besparen op je contacten met Multinationals

Frank is goedkoop, maar ik kan er gelukkig ook wat van. Via deze site kun je alle antwoordnummers van (grote) bedrijven vinden en postzegels besparen! Alle declaraties voor het ziekenfonds stuur ik al jaren naar het antwoordnummer in plaats van het postbusnummer, er is nog nooit iets van gezegd en ik krijg altijd alles keurig op tijd vergoed.

Nu is papieren post natuurlijk wel zoooooo 20e eeuws, dus als je liever belt vindt je hier alternatieven van (dure) 0900-nummers van allerlei bedrijven.

Overigens zijn wij thuis sinds twee maanden overgestapt naar Tele2 en we zijn inderdaad goedkoper uit. Zeer behulpzame klantenservice, een installatiemonteur die kennis van zaken had en een mail na afloop met de vraag of alles naar wens was. En wat kost dat voor TV, Internet en Telefonie? Twintig euro minder dan we vroeger voor alleen kabeltv en internet van UPC betaalden. Dat ik geen Discovery Travel & Living meer kan kijken neem ik dan maar op de koop toe. Ik deed het toch vooral om Frank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten